2009. december 16., szerda

Csapó!

Létrehoztam először egy weblapot. Azután rájöttem, hogy az talán túl sok. Nem vagyok sem cég, sem alapítvány, sem semmi olyasmi, amihez egy egész weboldal kell. Jó, jó tudom, talán kevesebbel is beérhettem volna elsőre, de hát annyi mindent el szeretne mondani az ember. (Van is ott már sok jó írás, amint tudom, átemelem ide őket.) Na szóval: - az oldalon blog is van, így megkezdtem (igaz, csak néhány héttel ezelőtt) a blogírást. De ki látja? Kérdem én, majd válaszolok is: - hát nem sokan, bár a mai adatokat nem ismerem. Végül rájöttem, hogy az, amire nekem szükségem van, az egy blog. Így született meg ez az oldal kedves olvasó, s így születtek meg korábbi sorai is, melyeket (ha menni fog) most ide átemelek, hogy lásd, mire gondoltam és mire jutottam az elmúlt héten.

Nincsenek megjegyzések: