2014. január 22., szerda

EGY CSODÁLATOS FOTÓ MARGÓJÁRA

Hello kedves olvasó!

A napokban megjelent egy fotó (melyet nyilván mellékelek) a Facebookon, amely egy kissé lelakott hölgyet ábrázolt. Na én sem voltam rest hozzászólni, de azon melegében szerzőtársaim Laci és Kozi is gyorsan tollat (klaviatúrát) ragadtak, hogy vélemény nyilvánítsanak az ügyben. Tekintve, hogy sírtam a röhögéstől, úgy döntöttem, hogy a dolog (az eseményt párbeszéd formájába szerkesztve, kötve fűzve egy példányban) megér egy posztot. Íme:
Codálatossssz djágaszágom!


- Csabikám, csak nem ezek az ideáljaid????  
- Melyik? A Lidl, vagy a csaj? 
- Szerinted?????
- Hát, akkor már inkább a Lidl. (Mer' az a nőszerű, nőféle állatfajta a képen az annyira nem jön be.) Mondjuk a Lidl sem.
- Nem tudom, miért forgatjátok a szemetek. (Itt kapcsolódott be Kozi) Én igazolva látom a LIDL szlogent "A minőség olcsóbb". Ez pusztán marketing. Annak mondjuk DURVA...
- Durvának ténylég durva, de amúgy meg üt nem? Már órák óta a Lidl-ről beszélünk. (Többek közt.) 
- Igen, teljesen hatékony. Nem járok oda, de ha ma este arra riadok fel, hogy egy puffasztott csomagolt kenyérrel a kezemben sikítok a polcok közt, mert ez a szörny jutott az eszembe és nem tudom hol vagyok, akkor nem csodálkozok. 
- Ezt most elképzeltem. (Azóta sírok.) 
- És az este még hátravan....-mondta erre Kozi.
 - Bár, ha jobban megnézed, láthatod, hogy a kezében egy poharat tart. Vagyis: -nyilván ütős éjszakája volt annyira, hogy villamoson még nem sikerült rádöbbennie, hogy vége a bulinak. De hát az "...este még hátravan....". Gondolj bele Kozi! Kenyér a kézben, sikítasz a polcok közt, a hátadon fekve, ez meg rajtad, ő sem tudja még, hogy hol van, és mindeközben a nyalj még szavakat dünnyögi a füledbe folyamatosan, hozzátéve: -úgy, ahogy éjjel tetted. Ezzel egy időben pedig büdös nyál folyik a szájából a füled környékére. Na az odabaszna azt hiszem.
- "Ha jobban megnézed" most komolyan? Szopatsz? Igyekszem úgy nézni a fotót, mint szégyenlős gyerek a ballagási bulin a kókuszlikőrt. De még így is túl sok jön át belőle. A fiktív (!!!!) éjszakai leírásod, őszintén szólva megdöbbentett. Mármint, nem gondoltam soha ennyire durva események egy helyszínen, rövid időn belüli VELEM megtörténésére. Ettől már az is jobb lenne, ha egy szippantós kocsiban dolgoznék, a tartályon belül, napi 12 órában. Valami laza kis irodaira melóra gondoltam.
- Nem akarom az egész bejegyzésedet idézni, mert minek. De olyan szépen építetted fel a poént, hogy nemhogy végig röhögtem, de egyre hangosabban is. (Szerényen jegyzem meg, hogy azért az én alapötletem sem volt rossz.)
- Most, hogy alább hagyott a végtagremegésem, és mentálisan is visszakapaszkodtam Mordor bűzlő kráterének széléről, el kell ismerjem, leírásod szinte fizikai megtestesülésként materializálódott előttem, és lépett ki a monitorból, hogy szájba verjen. Ezt a vizuális sokkot semmi beépített védelmi rendszer nem volt képes blokkolni. De már kezdek rehabilitálódni. Márciusra minden oké lesz.
- Na most az van, hogy a saját fantáziád ellen semmi sem védhet meg. Talán nem kellene fantáziálgatnod, azt hagyd meg a tiniknek. (Főleg a villamoson utazó hölggyel nem kellene.) Úgyhogy magadra vess. Más: - most már elárulhatom, hogy a képen egyébként az egyik hírhedt politikusunk édesanyja látható, aki a választási kampány nyitóbulijáról tartott hazafelé éppen, amikor egy aljas paparazzi lencsevégre kapta. A táskában a parti néhány remekbe szabott hideg-táljának maradéka található, egybeöntve. (Egy gyomorba megy nem?) Mer' amúgy ilyenek ezek. (Hogy ez az utolsó mondat a fotósokat, vagy a hírhedt politikus édesanyákat minősíti, azt ki-ki maga találja ki.) 
- Meg mertem volna esküdni, hogy éppen most MEGY arra a partira. Elképzelésem szerint, ez egy ízléses kompozíció ilyen körökben. A táska tartalmának megsaccolása szinte meghaladja a képzelőerőm határait, de vélhetőleg, az illusztris társaság miatt lehet benne egy kétliteres koccintós is.
- Az lehet. (Mármint a koccintós.) De! Ha valóban a partira megy és nem onnan jön, akkor valószínűleg ő fog előugrani a tortából, mint annak idején Marilyn Monroe JFK-nek. Na majd az is odabasz. Szerintem. (De akkor a táskában biztosan van egy, a hétköznapi viseletéhez hasonlatos, csak kacérabb fellépő ruha is.)
- Azt hiszem, hogy a nyelvek régi tudói most felkapták a fejüket, mint egyszeri Jedi amikor zavart érez az ERŐben. Ne haragudj, hogy kiragadom a szövegből, de a KACÉR szó jelentése, vagy amit eddig képzeltem róla, nos az most ikertornyokként omlott a saját talapzatába. KACÉR. Ezt még ízlelgetnem kell, de már látom, hogy valahogy úgy illesztem ezt be majd a szótáramba, mintha egy sorozatgyilkosra a HUNCUT szót használnám. Újabb, élelmiszerekkel összefont példád lassan arra enged következtetni, hogy tervezett diétámat kívánod íj csalárd módon elősegíteni. Sikerrel, teszem hozzá. Tortát például nem kívánok ez után, legalább 6 hónapig. JFK pedig valószínűleg maga ugrott volna a mesterlövész lövedéke elé, ha EZ ugrik ki a tortából. Kétszer.
- Már megint elképzeltem. Sötét háttér, a tortán csupán egyetlen, de annál erősebb reflektor fénye. A hölgy erotikus(nak hitt) csípőmozgással, arcán csábító(nak vélt) mosollyal seggrészegen, hiányos frontális fogazattal, kissé dülöngélve és legalább egyszer visszaesve kitornássza magát a tortából (izzadság-és egyéb szagú teste tiszta tejszínhab, a haja össze-vissza áll) és közben a napi három doboz cigarettától, és két liter koccintóstól reszelős, már-már férfias hangján, rossz angolsággal nyomja a nála lévő vezeték nélküli mikrofonba a happy birthday to you-t. Na fasza. Fiúk hányok figyelem.

- Előkerestem egy pszichiáter számát, aki ezt olvasta, megkaphatja tőlem (szüksége lesz rá)... Én csak addig jutottam, hogy nem véletlen a helyszín, hiszen hol máshol lehet 340Ft / 2 óra terembérletnél rúdtáncot gyakorolni, ha nem a BKV járatokon? Természetesen, kimeríti a szociális terrorizmus fogalmát, de mindenkinek kell élni valamiből. Erre a testfelépítésre egyébiránt már komoly maszkmesteri és filmes jelmeztervezői szaktudással felvértezve lehet csak erotikusnak nevezhető mozgást elképzelni. Hacsak egy tsunami nem az... Eddig a párbeszéd. Remélem segíthettem. (Ja és még valami: -nézd meg jól kérlek még egyszer a képet. Jól fog esni.)

Nincsenek megjegyzések: