2014. június 30., hétfő

Amanda és Ashton

Hello kedves olvasó!


A blog -így, vagy úgy- de igyekszik esetenként és/vagy általában segíteni. Ma a reggeli órákban osztottam meg a Nagy Közösségi Portálon egy bejegyzést, amely hozzám (nyilván) úgy jutott el, hogy már látta a fél világ, de (miután hozzám eljutott), bizonyára még aktuális, ezért szeretném megosztani (itt is) ezt a bejegyzést. Íme:


(Vettem a fáradtságot, hogy -az én nem túl erős angolommal- lefordítsam egy-egy megosztásért cserébe:)
"...Helló facebook világ! A fiam Ashton, és én a segítségeteket kérjük! Ashton egy nagyon ritka Paroxysmal nevű állapotban szenved, mely rohamokban okoz extrém fájdalmat. Én kétségbeesetten keresek bárkit, aki ismer olyat, aki ugyanebben a betegségben szenved. Az én személyes küldetésem az, hogy a megtaláljam gyógymódot ennek a kis fickónak, de nem megy egyedül! Kérlek, oszd meg az oldaladon, így remélhetőleg találok olyan embereket, akik segíteni tudnak nekem, vagy valakit, aki a kutatás finanszírozására esetleg alapítvány hozna létre! ...." 

Hello facebook world My son Ashton and I need your help please!!!
Ashton suffers from a very rare condition called Paroxysmal Extreme Pain disorder. I am desperately searching for anybody who knows anybody with the same condition. It is my personal mission to help find this little guy a cure but I can't do it alone! Please share on your pages so hopefully I can find other's to help me learn more and open a foundation to help fund research.
Thanks so much Amanda and Ashton xxxx


                                                                                                        Nagyon köszönjük: Amanda és Ashton

Remélem tényleg segíthettem.

Nincsenek megjegyzések: