2015. február 20., péntek

ÁLOMFIZU MI?

Hello kedves olvasó!

Olvasunk, írunk. Dolgokat, történéseket ismerünk meg, hogy aztán beszéljünk róla. Vagy mondjuk nem. Vannak hírek, melyek egyáltalán nem érdekelnek. Azokkal valahogy úgy vagyok, hogy bár ne szereztem volna tudomást róluk. (Az ember sem beteg, amíg nem tudja.)
De feldobott ma valamit a bulvár, ami mellett már nem bírtam elmenni. A cikk, a jó öreg herevasalósnak, a most, a TV2-n, Éden Hotel címmel futó szutyokrealityéért kapott felháborítóan mocskos nagy gázsiját feszegette.

Berkinek, a comment.com-on megjelent írás szerint a forgatás ideje alatt túl sok pénzt nem kellett költenie, mert az étkezését, fogyasztását, szállását is állta a produkció.
Persze nyilvánvalóan a ruhákért sem fizetett semmit, még akkor sem, ha az egyébként a sztárallűröktől sem mentes Berki egyáltalán nem hajlandó ugyanazt a ruhát kétszer felvenni.
A cikk szerint ebből az okból a produkció stylistjai 100 szettet vittek neki az útra, méghozzá több millió forint értékben. Természetesen nem öltönyökről van szó, hanem egyszerű, lenge nyári öltözékről.
Berki (és még mindig nem írok konkrét összeget, ha ha ha....) ezzel az ország legjobban fizetett sztárjává vált, ami biztos sokaknál kiveri a biztosítékot. 

Magyarországon a nettó átlagkereset 150 ezer forint, Berki ennek most a kétszázszorosát kereste meg, vagyis annyi pénzt kapott három hónap alatt, amennyiért egy átlag magyarnak 17 évig kell dolgoznia! (Na most már akár matekolhatsz is kedves olvasóm.)
A cikk szerint Berki Krisztián az egyetlen hazai celeb, aki soha nem titkolta, mennyire szeret nagy lábon élni. Vásárolt már magának luxus-Mercedest, és pózolt már 10 millió forintot érő vörös-arany órában is. Mindezek mellett Berki zsíros állást szerzett párjának, Hódi Pamelának is.
Az egyik bulvárlaptól átvett értesülés szerint a comment.com ugyanis úgy tudja: a TV2-ben hetek óta zajlottak a castingok a hétfőn induló Éden Hotel háttérműsorához, az Éden Éjjelhez, ide nyomta be Berki az asszonykát:
"......Fontos számomra, hogy Pamelát vissza tudjam vezetni a társadalomba, újra pénzt keressen, hogy ne mindig az én pénztárcámat kelljen kinyitni. A TV2 minden szintjén és emeletén lobbiztam, hogy megtudjam, lesz-e olyan műsor valamelyik csatornán, amelyben a gyermekem anyja kamatoztathatná azt a tudást, amit én adtam át neki. Övé a munka, így este nyolc és éjfél között biztosan a stúdióban lesz majd. Én ebben az időben végre a saját dolgaimmal foglalkozhatok. ...." - mondta Berki Krisztián.
A gyerekre persze esze ágában sincs esténként vigyázni:
 "........ Ez nem az én dolgom. De a lakásunkat bekameráztattam, így amíg Pamela adásban van, én a telefonomon élőben láthatom a babysittert és a kislányomat, Natasa Zselykét. ...."
Istenem! Hát micsoda férfi ez kérem. Maga a megtestesül nőideál, maga az álom kérem szépen. Hogy ő ebben az időben végre a saját dolgaival foglalkozhat. Meg, hogy ez nem az ő dolga. Akkor kié? És a saját dolgait intézi. Mikor? Éjszaka? Még az is derogál neki, hogy esténként a gyermekével legyen? Az úgy férfiatlan? Vagy mi?
Én mondjuk már ezen is kiborultam, de, hogy téged is kellően felbosszanthassalak elárulom végre: - a szutyokrealityért Berki, kerek harminc gurigát kapott. (Az még a testvérek között is 30.000.000.-Ft.) Remélem ezúttal is segíthettem. Ha másban nem is, hát a számolásban.
 

Nincsenek megjegyzések: