2010. december 13., hétfő

Kéklámpás bál

Hello!
Az említett (lézer) fény
Ez most nem egy országos hír, mégis meg kell osszam minden kedves olvasómmal, hogy a hétvégén az a tisztesség ért, hogy feleségemmel és barátaimmal egy olyan bálon vehettem részt, ahol a vendégek többnyire a lakóhelyem térségének (Heves megye, Gyöngyös) mentősei, lánglovagjai és rendőrei voltak.
A mulatság belépős volt (egyébként egy jelképes összeg a mai árakhoz viszonyítva), azonban ezen összegért magyarosan házias vendégfogadásban (italokban és kosztban), látványos lézershow-ban, és egy igazán jó minőségű muzsikát szolgáltató zenész által teremtett lakodalmas hangulatban lehetett részem, ami minden pénzt megért. 
Külön köszönet FODOR FERENC barátomnak, aki környezetével több hónapig munkálkodott azon, hogy ez a bál létrejöhessen Nagyréde község Közösségi Házában.
A szerző (úgy kb.: a party vége felé)
Ugyanakkor mindez gondolatébresztő is, hiszen -mondjuk így: ma már külsősként- láthattam önfeledten szórakozni azokat a férfiakat és nőket, akik egyébként az év összes többi napján!, értem, és érted, kedves olvasó, vagyis mindannyiunkért megtesznek mindent, ha bennünket baj ér. Legyen az bűncselekmény, tűz, baleset vagy betegség, ők legjobb tudásuk szerint eljárva próbálnak megmenteni bennünket a reánk leselkedő veszélyektől.
És láttam önfeledten szórakozni ezen emberek férjeit, feleségeit, barátait, akik a mi hétköznapi hőseinket segítik azzal, hogy igyekeznek boldog családi hátteret teremteni, hogy barátságukkal támogatják nem veszélytelen munkájukban a mi "kéklámpásainkat".
Ismerem a mindennapjaikat, bánatukat, örömüket, elhivatottságukat, önfeláldozó mentalitásukat, ha baj van, mert közéjük tartoztam, (és mert meghívtak bennünket maguk közé) közéjük tartozom. 
Ha valakinek, hát nekem elhiheted kedves olvasó: - megérdemlik, hogy az év egy napja csak nekik és csak róluk szóljon!

1 megjegyzés:

just_me írta...

Szerbusz Csabi
Örülök hogy a Lézer Show-val hozzá járulhattam a rendezvényhez. Remélem jól szórakoztatok. További jó egészséget.
Rusznyák László