2011. március 20., vasárnap

NAPIJÓ

Hello kedves olvasó!
A napokban elindítottam, itt, ebben a blogban egy új oldalt, a fenti címmel. Az oldal elindításának célja nem volt más, minthogy megörökítsek egy-egy mondatban egy olyan, az adott napon lezajlott történést, ami esetleg még kellemes is volt a számomra. 
Ám nekem az oldal megjelenése nem tetszett, abba különálló bejegyzéseket nem lehetett rögzíteni. Az oldal napi szerkesztésekor az oldal rendszeresen szétesett, az ott elhelyezett képek nem voltak megjeleníthetőek stb....
Mivel nem vagyok egy komoly informatikai szakmai adathalmozó, vagyis nem informatikus vagyok, hanem író, ezért nemes egyszerűséggel megszüntettem az oldalt. Ám, miután maga az ötlet viszont nem volt rossz, ezért a NAPIJÓ, a mai naptól egy új rovata lesz e blognak oly módon, hogy új bejegyzésként fog feltűnni a blogoldalon. 
A megelőző három nap bejegyzései nem veszhetnek el, ezért úgy döntöttem, hogy azokat ismét megszerkesztve, ezen (mindent) megmagyarázó bejegyzéssel együtt ismét felteszem a világhálóra. Mert az ötlet jó. Remélem (ezzel is) segíthettem.

Nincsenek megjegyzések: